BYANNIE -

Bara massor med sommar

 
Fina Fredrica fyllde 18
 
 
Hon hade gjort i ordning massor med tilltugg
 
 
Efter att vi suttit hos henne ett tag gick vi alla till Harry's där hon bjöd (!!!) alla på jättegod mat.
 
 
En bild på mig och Mathilda från Lisa's jätteroliga 18års fest
 
 
Efter en kväll på tullen så åkte vi till en kille som heter Arian och hade jättekul
 
 
Firade Jennifer som fyllde 18 hemma hos henne
 
 
Åt ihjäl mig på god mat...
 
 
Hade varit ute med båten hela dagen, åkt ring, solat och bara tagit det lugnt med min familj. På kvällen avslutades det med hemmagjorda hamburgare. DRÖM
 
 

Utöver allt detta har jag även varit på stranden, firat Denise lite grann. Umgåtts med alla mina vänner, varit i stan, shoppat lite grann som ni kommer få se så småningom osv. Har helt enkelt haft det jättebra. På fredag väntar en tjejmiddag+fest för finaste Sarah som fyllde 17 för ett tag sedan, kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback