BYANNIE -

Byter portal

 
Hej!
 
Efter vääääldigt mycket funderingar så har jag nog bestämt mig för att byta portal. Är så jäkla trött på blogg.se eftersom dem valde att avaktivera min blogg i cirka en månad innan mitt medlemskap ens skulle gått ut. Så konstigt nog så är jag fortfarande pro-medlem men får inte ha min domän till tidens slut. Alltså är såååå irriterad. Så nu heter jag alltså annuut.blogg.se (lol). Kommer ha det så i en vecka till sen förnyar jag min domän. Kan inte förnya den än då blogg.se valt att ha den kvar tills mitt medlemskap gått ut och jag kan heller inte avsluta medlemskapet. Alltså så dåligt så jag vill spy. Dessutom får jag betala 500kr per år för att få ha min domän, bryr mig inte om alla pro-teman och sånt man får eftersom jag ändå gör mina egna designer så jag betalar typ 400kr mer än vad jag behöver varje år. USCH. Okej ska sluta skriva nu för är såååå irriterad. Uppdaterar senare om vad som hänt under tiden jag varit borta. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback