BYANNIE -

babbel & tävlingsbidrag.

Som ni som läser märkte, så bloggade inte jag igår, tyvärr hann jag inte och så, men nu är jag hemma efter 2 goa dar i Västerås. Så nu bli bloggningen bättre, :)

I lördags trampade jag in en tagg i foten (hehe, smidigt annie, smiiidigt..) så just nu har jag pisss ont i den -.- .
men jag får skylla mig själv.

Idag kom farmor&hennes man Bengt till oss för att fira lillasyster, dock fyllder hon år i juli, men bättre sent än aldrig. Utav dem fick hon pengar, sen fick hon en present av mamma,pappa&mig också, en digital kamera.



Förresten, jag är med och tävlar om ett par färgade linser, man kan också vinna löshår osv.
Tjejen som håller i tävlingen hittar ni här, tävlingsinlägget hittar ni här och vill ni kika in på sidan där man köper linser & löshår trycker ni HÄR .

Linserna jag vill vinna heter Barbie Big Eyes Blå Linser .

Lycka till ni andra som tävlar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback