BYANNIE -

fixat bloggdesign till ....

.... sofia :D

sen har jag också vart med min vän evelina, därför har jag inte bloggat idag :)
men men nu gör jag ;)
idag har jag somsagt var med evelina, första gången under sommarlovet faktiskt, lite synd eftersom hon är grymt snäll. Vi har badat, kollat på film och bara snackat.

Tack för dagen sötnos ♥

menmen imon sticker jag ju till västerås, så det blir nog 2 inlägg innan jag åker, och kanske ett / två när jag kommit fram, räkna med ett bildlöst när jag kommer fram hehe ;)
Men jag får planera lite och ha bilder i datorn när jag åker..

Slänger in en bild på Sofias header, hon ville ha en liknande som jag gjorde till Ida :)




uppdaterar senare, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback