BYANNIE -

framme i västerås !

efter en vääälfigt udda biltur ... asså gud ? :o haha, orkar dock inte ta allt nu, hahah kan iaf säga att det var sick. men nu är vi framme iaf :) mysigt som vanligt att komma hit. nu spelar jag, lillasyster, och mina 2 kusiner Gabriella & Alexander Guitar Hero. Min andra kusin Erica är hos sin mormor just nu, men hon kommer imon,

Imon ska vi ju även fira Kim för han fyller 40år. Så då bilr det fest här. Kommer massa folk, kulkul .
Menmen, jag har inte mkt att skriva om, så det är bäst att jag inte skriver, haha..

Slänger iaf in en bild från iPhonen som jag la in på datorn tidigare idag.



kass kvalite, men den är ju från telefonen, copyright endå.

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Hej, det är bra! själv? tack detsamma :) men den kommer snart bli ännu bättre! fortsätt gärna läsa min blogg och se hur snygg den kommer bli snart! :)

2010-08-13 @ 23:18:33
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback