BYANNIE -

skolaaaaaaaan

okej, snart ska jag till skolan så detta blir en snabbt inlägg.
eller , jag ska gå till bussen 8.45, men jag måste kolla vilka skor jag ska ha hehe..

Men idag är det en ganska go dag, tror jag.. Förrutom att vi har HUUUR lång håltimma som helst? :O
korv på det.

Men jag kanske slänger in ett inlägg när jag är i skolan, bildlöst dock för jag kan inte lägga in bilder från iPhonen, och sen är det typ helt omöjligt att mobilblogga? hjälp någon? :D

slänger in en egopic från västerås.




oredigerad........

Kommentarer
Postat av: prettyjunkie

Sv; det låter mys :) själv så ska jag bara va i skolan och sedan träffa pojkvännen på kvällen och kanske se en film eller så.

följa varan på bloglovin?

kramar <3

2010-08-23 @ 13:14:59
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback