BYANNIE -

1



berätta om sig själv ...

Annie, 14 vintrar.

Just nu är jag 153cm lång ungefär, väger 38kg & går i 8A på en skola i Göteborg.
Jag kan inte gå i klackskor, älskar när mina kläder luktar någon annan & har en stooor passion för stora tröjor.
Jag har ganska många vänner, men det är två stycken som jag umgås mest med, som är en stor del av mitt liv.
Dem vet vilka dem är.

Sen har jag massa fler vänner, många 97or också.
Men jag har också tre sycken ganska specciela vänner, Julia Nilsson som jag träffade i Turkiet 2009, Nicki som jag träffat genom nätet som jag träffat i verkligheten en gång, och hon kommer över till mig på jullovet nu.
Och sen har jag Ebba Svanholm som jag träffade Turkiet 2010. Nicki & Ebba bor i min favorit stad Stockholm.


Okej okej, nu till mig igen.

Jag älskar språk, spanska & engelska, även svenska. Det är mina favorit ämnen i skolan.

Meeeeeen, jag vill plugga vidare till Samhälle media helst i STHLM, för jag vill fota och designa hemsidor.


Jag bor ihop med min mamma, pappa & min lillasyster. Min mormor, morfar & deras katt Sessa bor i huset brevid.

Nu orkar jag inte mer men aja, nu vet ni lite mer om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback