BYANNIE -

BINGO!! neeeeej..

det blev inte bingo för någon i familjen, haha som vanligt.
Men men, hoppas på det till nästa år ;)


idag ska jag lägga mig tidigt, vill inte vara uppe och kunna säga ''idag är det jul !'' och så är klockan 12. Neah, man ska vakna upp och veta att det är jul.

höll ju på med en ny bloggdesign, tror att jag lägger den på hyllan ett tag eftersom det inte riktigt gick som jag ville :(...

nu ska jag umgås lite mer med familjen, förlåt för sämst uppdatering idag men det är faktiskt dagen innan jul !


johannis föttisar ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vann inte heller på bingolotto :(

SNygga skor!

2010-12-23 @ 23:59:24
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: johanna

SEXIGA TÅRRRR, DE ÄR DOM JAG VILL HAAAA

(urprung=robin hood random)

2010-12-24 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback