BYANNIE -

bloggdesign x3

senaste dagarna har jag gjort lite bloggdesigner, eller 2 bloggdesigner och 1 header. Nu är det bara 1 bloggdesign kvar & nästa år börjar jag ta betalt så skynda om ni vill ha en bloggdesign, header eller skyltar :)



Frida går i min skola, hur snäll som helst och är deffenetivt värd ett par fler läsare, grymt bra blogg ocg uppdaterar mycckeeeeet ! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.



en som jag inte känner , alltid kul att göra designer till folk man inte känner :)
klicka på bilden för att komma till Sofies blogg !


också en jag inte känner, tryck på bilden för att komma till Veronicas blogg ! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

hej,undrar om du kan göra en bloggdesign till mig? har redan mailat dig.hoppas du svara snart <3

2010-12-19 @ 15:12:12
URL: http://jjohannamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback