BYANNIE -

julklapparna

Hej !

blev inget bloggande igår, men jag hoppas ni förstår det. Jag hade verkligen verkligen inte tid med bloggen. Men statistiken hade inte sjunkt så mycket, men hoppas på att jag får tillbaka den idag ;)

Slänger upp vad jag fick i julklapp.



1. 1400kr (700 i presentkort på kungsbackas shoppingcenter typ) - mamma,pappa,morbror, mormor&morfar, farmor & bengt.
2. lång tröja som är figursydd med spets i ryggen och ärmarna - mamma & pappa
3. rosa morgonrock från ginatricot - mormor&morfar
4. Odd Molly linne - mamma&pappa
5. bruna linser - mamma&pappa
6. berlock - ronja
7. iPhoneskal - ronjis
8. stickade Uggs - mamma&pappa
9. paris hilton parfym - ronja
10 (som inte finns) - tröja från ginatricot (kommer nedan på bild) - mormor&morfar
11 (som inte finns) - bodybutter (kokos, kommer nedan på bild ) - mamma&pappa



tröjan , inte jeansen.


tack så jätte mycket alla som gav mig något om nu någon i min släkt läser detta :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback