BYANNIE -

KARLSTAD .

Hejjjjjjjjjjj haaaaaaaaaaajjjjjjjjjjj !


Har vart så otroligt trött idag, kom hem typ 5 på morgonen från en toppen dag i Karlstad.
När vi kom fram gick vi till en restaurang, men olyckligtvis gick syster och pappa hem till hotellrummet för Ronja spydde när vi kom fram :(
Men jag, mamma, ludde, filip, tessan & lasseman som vi var där med gick och åt brunch.
Sen gick ludde&filip hem med lasseman så gick vi tjejer på stan och kollade runt. För mig blev det ett par ascoola leggins, visar imon, och underkläder som kändes och liknade bikini för jag skulle bada, men hade inga badkläder med mig, haha !

Så när vi gick tillbaka till hotellrummet runt 5 gick jag & pappa och badade bubbelpool och bastade med ludde&filip. Sen gick jag upp på rummet och sov typ en timme. Sen var det att ta på sig kläder och sen gick vi till stället där julgalan skulle hållas. Träffade på e-type, bröderna rongedahl & elin lanto.
Klockan 12 var det dags att åka tillbaka, jag & ludde hade tänkt dyngna i arvingarnas turnébuss som är typ som mitt andra hem, haha ne inte riktigt, men aja. Men det blev inte så för ludde var tvungen att sova, och det är inte kul att dyngna själv, så jag somnade i pappas säng. Höhöh...

aja, slänger in en bild på ludde, mig och filläääääää
gammaaaaaaaaaaaal <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback