BYANNIE -

shoppaaaaaat

hej !


shoppade lite idag, blev lite basic saker och en jätte snygg tröja, men den får jag inte förrän på söndag. Hade glömt mina presentkort hemma som jag skulle betala med så jag hängde undan den. Det var en Saint Tropez kofta typ, ni får se på söndag.

Jag köpte även presenter till niki, johanna & denise ! Skönt att ha det klart.

ögonfransböjare från H&M , 29:50 kr.


bild från H&M .

nagelpenna från depend.


bild från depend.se


ska göra mig i ordning nu, om en timma ska vi till några och fira nyår. Kommer självklart upp bilder imorgon på fyverkerierna !




btw, skulle gjort ett collage, men det får bli imorgon eller något för mitt photoshop har hängt upp sig och vill för tillfället INTE fungera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback