BYANNIE -

-

hello,
idag kom johanna hit en stund,
vi spelade monopol, och jag vann ju självklart, he-he...
men hon skulle åka vid fem, så det blev inte så länge vi va.
idag kom jag även på hur mkt jag saknar ebba.
åh gud, älskling !
jag ringer dig ikv förresten.
idag är egentligen ingen ''bra-dag'', mår dåligt,
sur på mig sj och usch :(... men men, imorgon blir det bättre hoppas jag.
körde på en slapp outfit med linne från ginatricot och mjukis shorts från cubus.
slänger in en bild på me&yohana.
snygg bild, även väldigt seriösa haha !
men den bjuder vi på, visst johanna ? ;)
puss,

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag saknar dig med! Lägntar tills vi kmr till göteborg! <333333

2010-07-13 @ 23:37:25
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback