BYANNIE -

-

hej !


idag var min syster på fotbollskupp i åsa, och medans hon var borta, var jag och min kusin erica hemma hos mig och bada nästan hela dagen.
sen kom även julius&stella förbi, mina andra kusiner, som dock är lite yngre men kul iaf.
jag,erica&julle spelade minigolf runt 2 tiden sen,
julius vann stort över mig och erica som verkligen inte är bra på minigolf, haha !

sen när min syster kom hem hade julius&stella åkt,
och då berättade hon att dem spelade 4 matcher, och hade inga avbytare, det blev 1-1 första matchen,
men sen gick det tydligen bara sämre.
sista matchen förlorade dem med 6-0.

bloggar mer imon,

puss.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Stackars Ronja :(

2010-07-03 @ 11:31:41
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback