BYANNIE -

2 designer

hejhopp !

idag har jag fixat 2 designer, en till ida & en till min kusin julius.
julius var hos oss idag, det var då jag passade på att göra en till honom.
även hans hund, Valle var hos oss.
grymt kul, jag har fotat Valle, så jag slänger väl upp bilder senare. Han tog ett dopp i våran pool idag förresten, haha, sötnos ♥

men jao, jag fixar designer, och ja, dem är gratis en så länge, :D
hör bara av er ifall ni vill ha ngt : beautiifulangel@hotmail.com anniecarlsson@live.se
idas header :



julius header :




uppdaterar senare, pusshej !


Kommentarer
Postat av: sofiialydell

skulle du vilja hjälpa mig med en design? ;)

2010-07-28 @ 21:15:57
URL: http://sofiialydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback