BYANNIE -

annie goes smart.

gud va sur man kan bli på sig själv !
glömmer sladden hemma så jag kan inte ladda upp bilder, så ni får nöja er med gammla bilder, eller något sånt haha !
sen glömmer jag bikinin hemma också, SÅ SMART ! :D

men jag överlever ! ;)
bilresan gick bra, den gick på ca. 2 timmar så det var helt ok.
sen när vi kom fram åt vi lunch hemma hos dem, och sen gick vi ner till stranden, jätte mysigt verkligen !
dock hade jag ju ingen bikini, men det gick bra endå (om min kusin läser detta, HAHAHAHA, men det gick bra endå xd),  Sen åkte vi in till stan och fikade, handlade godis för kvällen och lite sånt. Nu ska vi snart grilla, och jag har tagit över 50 foton bara idag, så jag är lite halvt besviken på mig själv :/

men men, här kommer någon gammal bild.



bild från turkiet'

Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha XD kul att ni har haft kul, själv har jag haft tråkigt :(

2010-07-07 @ 10:18:10
URL: http://ericabech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback