BYANNIE -

bildlöst inlägg..

hej hej !
jag är en sims nörd, därför har jag inte bloggat, hehe..
men det får de bli bättring på :)
jag försökte med att mobilblogga, men det funkar verkligen inte !
min mobil är dum :( ..
men men,
idag var jag med johanna, iloveu stumpis.
nu ska jag sova,
är jätte trött och har jätte ont i de ena örat, som jag hade öroninflamation i..
har inte gått över än, faaaaaaaaaaan. ;(
ingen rolig bloggardag idag :( .
men jag har kollat på världens bästa fotosida (www.tvspelsweb.se), och hittat massa fina grejer. Jag behöver verkligen en reflexskärm, och det hade inte suttit fel med ett close up + 10 filter, och starfilter 4x, 6x eller 8x...
dream on.
puss !

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag får ont i mina öron om jag kommer åt dom hårt. Dom kliar bara lite grann



//Erica<3 miss u<3

2010-07-20 @ 09:22:45
URL: http://ericabech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback