BYANNIE -

hemsk uppdatering

ellerhur ?


men det är faktiskt sommar , haha !
håller dock på med en header till malin eriksson . Åh gud asså, har märkt att länkarna här är gula, det måste jag ändra haha ! Men bilderna från igår kommer antagligen upp imon, MKT att redigera ._. ..
Men men, upp kommer dem iaf, och bättre sent än aldrig? ;)

men, förlåt för världens stress inlägg innan men pappa ropade på mig för vi skulle in till stan. Jag hittade inget, men ronja hittade dock två tröjor, inte på rean självklart..
Men idag fick jag iaf min iPhone och satan vad nöjd jag är ! :D
lovelovelovelove .

men men, slänger in enn JÄTTE gammal bild, tog den ngn dag efter jag fått kameran typ, haha men men det gäller till att bjuda!



snygg logga också, HA-HA !


Kommentarer
Postat av: Ebba

UPPDATERA MÄNISKA!!!!<33333333333333333333333333

2010-08-04 @ 19:24:49
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

MÄNNISKA!!*

2010-08-04 @ 19:24:59
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback