BYANNIE -

iPhone ♥

min mobil som tyvärr gick sönder (älskade den mobilen),
har nu blivit ersatt av iPhone :D :D
haha go fakta...

nejmen jag får den på tisdag så nu blir det att beställa skal ;)
här nedan får ni två st jag MÅSTE ha.
de första beställer jag det andra får jag köpa i butik.


Silikon Spöke "Happy"
www.iphonemekka.com om ngn är instresserad :)



juicy couture skal, får köpa det från Raglady i göteborg/kungsbacka.

tack mammii&pappii ♥

och n-e-j, jag fick den verkligen inte bara sådär, jag har hjälpt till och hållt på hemma, och min mobil gick faktiskt sönder. Dessutom köpte vi ett abonnemang så man får mobilen nästan på köpet om jag inte är helt ute och cyklar ;)

Kommentarer
Postat av: ida Jacobson

Jag har det juicy skalet :d <3

2010-07-25 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback