BYANNIE -

OH, DEAR.



en liten humla.


idag fotade jag lite, och sen skulle jag redigera bilderna för att lägga upp dem här. ( jag redigerar bilder i picnik, men gör mina bilder i photoshop). Tycker picnik är lätt och en bra sida till att redigera bilder i. Men idag tog mitt prenium slut, (har haft det 1år nu), så jag hade ingen lust att redigera bilderna jag tog, så jag tänkte slänga upp orginalet på bilden ovan, men då, stängs datorn ner.. Hmm..

men nu har jag skaffat prenium igen, och nu lever min dator igen, yippie :D


min dag tillbringades med yohana,
och imorgon blir det kanske en liten sötnos vid namn natalie ! :)
vi får se, ha dt, puss.

Kommentarer
Postat av: mathilda

fina blommor hur mår ni??

2010-08-02 @ 21:48:30
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback