BYANNIE -

öroninflamation, gött (y)

haha,
den här veckan var inte speccielt kul,
förrutom att jag glömde bikini, varmare kläder än jeansshorts och linnen, pyamas osv, så har man fått öroninflamation.
YESBOX ! ...typ

nemen idag skulle vi ta deras båt till någon hamn i strömstad, men när vi väl börjat åka mäsrkte vi att det blåste alldeles för mkt, vi hade självklart kunnat åka med båt, men jag, Ronja & Liam tyckte det var lite halvkul, och eftersom jag bara hade jeansshorts & linne var det väldigt *host* varmt :)
så vi åkte tillbaka och tog bilen istället. Där käkade vi lunch, och jag beställde in en pizza. Sen åkte vi och handlade och lite sånt.




halvkass bild och fokusen är inte på ngn av fiskarna, but I like it ;)

Kommentarer
Postat av: erica

Då kan vi ju spela sims. för då har vi ju en orsak för att vi sitter vid datan! :D du har säkert oxå fått öroninflamation på grund av dyken och under vatten grejen XD jag får vara under vattnet om en vecka och ta 2tabletter morron o kväll i 5 dagar :/

2010-07-07 @ 21:34:45
URL: http://ericabech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback