BYANNIE -

TIWT

goodmorning sunshines, en today i wear this kommer här.



''tjocktröja'' - ed hardy (nej inte äkta) från egyptien.
rosa topp från ngn randombutik,
och egengjorda shorts, hehe.
vi kör på en riktigt unik outfit idag ;)






fan.
kom på nu att jag glömde min logga..
men skitsamma, inte hela världen :)


men, nästa vecka kommer mina 3 kusiner samt deras föräldrar från västerås :D
dem kommer på antingen torsdagen eller fredagen, så på onsdag ska jag & min syster träffa VÄRLDENS GOASTE MÄNNISKOR : EBBA & MATHILDA :D
vi träffade dem i turkiet denhär sommaren, och dem bor i sthlm, så dem skulle ner till gbg för att gå på Liseberg, och då hänger jag&syrran med, yaa !

grymt kul, har saknat dem 2 mkt mkt mkt !
tar antagligen med mig systemkameran, hihi..
men jag säger inget till mamma ;)

nu sticker jag ut och fotar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback