BYANNIE -

today I wear this.

blev inte mkt till blogga idag, men nu har jag en grej och skylla på, :D
jag fick sims3 drömjobb, hehehehe love love love ! (L)
eller fick och fick, jag och min syster köpte de, och det kostade 349 så vi delade på't :)
så jag har suttit med de nästan hela dagen och käkat naturgodis, fatgirl :DDD

nej men nu får ni en ''dagens outfit'', hatar att kalla de så eftersom det låter så himla fjortis men men...



suddig bild den där första, men whatever, orkar inte bry mig idag.
tröjan är äkta turkisk, hehe.
shortsen och världens bästa strumpor kommer från cubus.

mitt hår är helt ofixat så det kan ni skita i haha..
plattar det dock varje dag, hata lockigt :)

nu ska jag spela döda-spel, HA DE :D


Kommentarer
Postat av: null

vart har du köpt tröjan!

2010-09-20 @ 16:41:20
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback