BYANNIE -

morfar

hej .

jag har inte bloggat pga. min morfar legat på sjukhus,
min morfar står mig väldigt nära, han bor med min mormor och deras katt Sessa som ni har sätt bilder på förrut,
och dem bor i ett litet hus på samma tomt som oss.

Han låg på sjukhus pga. hans lungor. Han kände att han inte fick in nog med lugt när han andades,
han låg på sjukhus två nätter, men han kom hem idag så idag hade jag lust att blogga.



Så nu föstår ni varför jag har vart lite off.
Men både igår & idag var jag jag med bestadenise ♥
tack för att du finns.

Vi bakade och och flummade, hahaha som vanliiiiigtt..



en osminkad annie med en glad morfar ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

hej Annie

hoppas att din morfar mår bättre nu

vilken fin bild på dig och din morfar

2010-10-03 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback