BYANNIE -

ooouuppss .

sorryyyy ..


men det finns ingen lag om att jag måste blogga ;)
nej men helt ärligt har jag knappt vart med någon den här veckan pga. plugga plugga plugga.
Jag hade spanska prov idag som faktiskt gick bra, tror jag :D
det var iaf jätte lätt.

Men annars har det sätt ut såhär under veckan som gått.

måndag: var på casting vid 12 tiden, åkte tillbaka till skolan och var på dem 2 sista lektionerna och sedan hängde johannis med mig hem.
tisdag: hängde med linnea hem !
onsdag: plugga
torsdag: plugga
fredag: var med evelina efter skolan, stog även och snackade med angelina en lång stund efter jag mötte evelina efter bussen.

och det som kommer att hända ....

lördag: sova med nattaaaaa
söndag: natttaaaaa



har inte fotat ett dugg heller denhär veckan..
tummen ner på det.

men nu ska jag kolla klart idol, hejsvejjjjjssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback