BYANNIE -

helt underbar

Hej !
tänkte skriva lite om hur jag tyckte filmen var.
jag gillade inte justin speciellt mycket innan, har dock gjort det tidigare men men. Kan bara säga att man blir helt kär i honom. Herregud !
Det är nästan som att man blir typ hypnotiserad. Men filmen var heeelt underbar!
Nog den bästa filmen jag sett. I början tänkte jag ''Jaha, hur mycket bakgrund har en 17åring så man får ihop 1h och 45min?'' men man förstår när man ser filmen.
Till alla som gillar justin, SE FILMEN !
Till alla som tycker någon låt är helt ok men har ingen speciell uppfattning om honom, SE FILMEN !
Och till er som ogillar honom helt, GE FILMEN EN CHANS !
Ska antagligen gå och se den igen faktiskt, men denise dock.
U-n-d-e-r-b-a-r.

Kommentarer
Postat av: matildaholmqvist <3

gud hur kan man inte ha älskat honom innan & inte älska honom nu?ag har alltid älskat honom från djupet, han fick mig att le när jag bråkade med min förra bästavän tex.

jag vågade bara inte visa det för alla hackade på mig.

justin drew bieber är det finate som finns på jorden, han har gjort så mycket för alla.

jag har varit hans fan sen han gjorde sin första video & jag kommer vara hans fan tills han gör sin sista video ♥

2011-04-04 @ 16:29:07
URL: http://mathyi.blogg.se/
Postat av: julia

jag har också börjat bli lite små kär i han .. :D <3

2011-04-05 @ 17:02:25
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback