BYANNIE -

Måndag - tjugotvå minuter över elva

Hej !


Jag och Johanna kom hem från stan vid fem, och sen efter ett tag så cyklade vi upp och köpte godis.
Vi har kollat på film och på big brother, snackat & skrattat.
Jätte mysigt !

Jag hittade inget i stan, eller jo, blev vääääldigt sugen på en topp jag hittade men jag lyckades hålla i pengarna. Ångrar det nästan lite nu men men, jag hade inte kunnat se på bio på fredag om jag köpt den hehe.
Johanna därimot köpte en ursnygg vårjacka!

Nu ska vi nog bädda ner oss, båda två är jätte trötta efter en väldigt intensiv dag.. Vi missade bussen på 2 meters avstånd och tog en buss med 1 byte, men vi råkade glömma hoppa av..

Nej, nu kan jag inte sitta och skriva massa strunt, men jag uppdaterar mer imorgon. Love.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var bra gjort av dig

en annan kan ju inte hålla i sina pengar

2011-04-19 @ 17:15:44
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback