BYANNIE -

the body shop

om evelina ser dethär inlägget via facebook kommer hon säker kolla direkt...

idag åkte jag in till stan en snabbis med ronja, hon skulle köpa ett halsband till sin pojkvän för att dem firar tre månader idag hehe gulligt. Hon ville ha lite tips utav mig så det var därför jag fick hänga på..
vi valde ett silver halsband med en tag på, på tagen var det ett R som står för ronja eftersom han skulle köpa något liknande fast med W för william. Sötnosar !


jag gick in till the body shop en snabbis för att kolla in deras nya shower gel som luktar helt fantastiskt !
den finns i många olika dofter fast doften vattenmelon slår allt. Jag frågade i kassan hur länge doften håller eftersom det bara är shower gel men tydligen skulle den hålla ett litet tag efteråt men jag fick ett litet prov på den så vi får se ifall jag köper den eller inte.

nu ska jag snart hoppa in i duschen, så fort pappa är klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback