BYANNIE -

bokeh

hej!
har inte bloggat på en vecka som ni säkert märkt, förlåt!! har verkligen haft galet fullt upp.
men jag kan ta helgen lite snabbt sammanfattat.
i fredags hade sara tjejmiddag, vi var en hel del tjejer. åt jätte god mat och hade allmänt kul. senare på kvällen kom ett par killar och sen innan halv ett åkte jag hem och sov.
i lördags gick jag hem till denise ganska tidigt och sen stack vi in till stan och hon köpte en mössa och lite sånt. när vi kom hem fixade vi oss lite snabbt och sen åkte vi till johanna där vi träffade henne och clara och sen gick vi vidare hem till nicke där vi träffade lite fler killar. vi GICK vi hem typ innan ett.
i söndags var jag sjuk hela dagen. jätte segt, låg typ bara och sov.
bokeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback