BYANNIE -

måndag tisdag onsdag

förlåt för urkass uppdatering men helt ärligt känner jag inte en ända som kan ta det lungt dessa dagar efter jul och innan nyår... men jag ska gå igenom vad jag har haft för mig dem senaste dagarna.

måndag: åkte in till stan med fanny, hittade en hel del grejer som jag kan visa er imorgon om jag hinner. vi åkte hem till fanny vid fem ungefär och sen efter ett tag kom krall&andré. dom stack strax innan halv ett och efter det däckade vi ganska snabbt haha.

tisdag: vi beslutade oss för att åka in till stan igen för att fanny skulle kolla på ett par byxor. så vi åkte in strax innan tre och jag hittade ytteligare lite saker men fanny hittade tyvärr inte sina byxor haha. vi åkte hem runt sju tror jag och sen väntade vi på att pappa skulle komma och hämta oss. vi åkte hem till mig och åt och sen stack vi hem till carle där han, gabbe, nicke & marcus var. så vi kollade på skräckfilm och åkte hem igen innan ett ungefär.

onsdag: fanny vaknade hos mig vid ett och vi åt frukost, fixade oss och sen åkte hon hem och jag åkte till johanna. riktigt längesen jag träffade henne så det var mysigt.

imorgon kommer min älsklingsdenise hem som har varit borta från mig sen julafton, känns seriöst som en evighet.. har planer inför imorgon som ni får veta då. förresten fick jag hem mitt paket men jag vill inte skriva mer nu för det blir bara alldeles för mycket text nu....

Kommentarer
Postat av: Denise

Älsklingsannie <3

2011-12-29 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback