BYANNIE -

you make me smile

hej!

igår slutade vi skolan för i år. hur underbart som helst.
denise hängde med mig hem efter skolan. våra planer vi hade fick ställas in så vi var ganska låga men det blev ändå bättre än väntat. marcus, gabbe, nicke & carle kom hem till oss och badade jacuzzi ett tag. sen vid 6 stack vi hem till rebecca för hon hade tjejmiddag. vet inte hur många vi blev efter ett tag. började med att vi var typ fem styckna men sen kom fyra tjejer till och massvis med killar. rebecca kände väl hälften om man säger så haha. men det blev sjukt lyckat ändå.

vi stack runt halv ett och då sov denise hos mig. i morse vaknade båda ganska tidigt konstigt nog och hon åkte hem ganska tidigt också. sen efter det har jag bara städat och nu väntar jag på mina älskade kusiner som kommer om typ två timmar. åååh vad jag saknar dem!! första gången i hela våra liv som vi ska fira jul tillsammans. kommer bli så enormt mysigt.
orkade inte visa er min önskelista men dessa två står med på listan i alla fall. men längst upp står världens finaste par skor, jeffrey cambell ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback