BYANNIE -

back to front

go kväll' !


förlåt för att jag har vart så dålig med uppdateringen på sista tiden men jag har haft fullt upp.
och idag mådde jag jätte illa.
tror jag har magsjukan av något slag, fast jag spyr inte..

imorgon fyller erica år så vi ska antagligen ut och äta och se på bio ifall jag mår bättre.
sen har jag biologi prov på tisdag som jag måste plugga hårt på nu..

satt och klippte ut och klistrade in massa kläder och accesoarer i ett block, något ni vill se kanske?
har två olika tips att visa också, ett för er med system kameror och ett för er med facebook haha.

sitter på ronjas dator så slänger in en bild på henne som jag nyss redigerade lite slarvigt och mycket på picnik.com


älskling <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söt hon var

2011-02-27 @ 10:09:46
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback