BYANNIE -

DANMARK

Hej !
nu är jag tillbaka igen !
har haft det jätte mysigt, men rekomenderar inte ''The Reef'' där vi bodde. Går man in på deras hemsida så ser det jätte bra ut och jätte härligt. I själva badpalatset fanns det inte mycket, bubbelpoolarna var inte varma, förrutom en. Det är liksom ett ställe man är på en dag, inte mer det blir så tråkigt eftersom man vet redan hur allt är.
Sen maten på hotellet, shit. I baren sålde dem fruktsallad, färsk kokosnöt i små bitar, pommes tallrik & kyckling, beef och räk wraps. Visst låter det gott? Yes, men det var det inte. Färsk kokosnöt, jovisst det var liksom som fruktgodis som var dränkta i socker.. Yummie. Vi skulle beställa pommes, men dem var slut så vi skulle vänta i 10 minuter. Men det kom aldrig några pommes, eller jo, efter 40 minuter..
Wrapsen smakade ingenting och var iskalla....

Det posetiva var dessutom själva staden. Sååååå mysigt !
Fanns en butik som min vän evelina tipsade om som hette ''Tiger'' , superbilligt och jätte coola grejer (visar bilder senare).
Sen fanns det ju massa söta klädesbutiker som inte finns i Sverige, köpte en tröja som jag visar senare också.
slänger in ett litet ''smakprov'' på bilder jag tog i danmark ♥

Kommentarer
Postat av: Daisy <3

Jag hatar the reef världens farligaste ställe typ :o

Mitt öga dog typ :( Usch!

2011-02-19 @ 10:15:30
Postat av: Sara

hoppas att du hade roligt ändå

även om det inte var så roligt ställe att vara på

2011-02-19 @ 17:14:34
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback