BYANNIE -

Ebba-

Hej jag kanske skulle berätta lite om mig själv och hur jag och Annie träffades.
Jag och Annie träffade i Turkiet år 2010. Vi började kasta GRIS och hade lite skoj. Sen gick vi runt och typ pratade åkte lite hiss. Vi gick upp tilll mitt rum och Annie såg att jag hade en system-kamera och det visade sig att hon också hade en. Så då började vi prata om dom osv.. Sen gick dagarna och jag följde med dom till stranden när min syster var sjuk och mamma var tvungen att stanna hemma med henne. Sen gick vi till Kipa kommer du ihåg? Sen fanns det en söt kille som Annie och jag smygfotade, ja vi e lite knäppa? Sen åkte jag och Mathilda hem. Sen träffade vi lite senare på Liseberg och sen på höstlovet kom dom upp till oss.

Älskar dig Annie! Och din kamera Nisse eller vad den nu heter ;) Juste läs min blogg haha http://livetenligtebba.blogg.se

En bild från Turkiet vi fotade tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Annie!

Du är verkligen duktig på blogg design och att fota!

Jag har en liten fråga: Hur får jag en signatur som kommer med i varje inlägg automatiskt (stavning) :P



Ha de gött!

2011-02-18 @ 15:41:31
URL: http://mymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback