BYANNIE -

13.13

hej !
usch sicken dag alltså.. började med att jag var hur trött som helst men fick ändå dra mig ur sängen för att åka upp och hämta tidningarna. Men dem var en timma sena och jag hade inte mobilen med mig så jag fick sitta och vänta. Visste inte ens hur mycket klockan var liksom..
men tillslut fick jag tidningarna iallafall.
nu sitter jag och äter glass i min onepiece. Ska snart spela sims (!!!) och väntar på johannis.
vi ska bara ta det lungt och nörda lite sims helt enkelt, shit va längesen jag spelade det haha.
en bild som jag inte tror att jag har lagt upp innan, kanske jag har.. hehe men det var iaf från när vi grillade här hemma.

Kommentarer
Postat av: maria

Sv: Va kul!!! Ha en fortsatt trevlig söndag! /Maria

2011-06-19 @ 14:01:19
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

men åh tack :D

2011-06-19 @ 14:08:26
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback