BYANNIE -

butterfly

godmorgon !
idag vaknade jag jättetidigt även om jag har sovmorgon.. Kunde inte somna om eftersom det var alldeles för ljust ute + att TRE jobbiga flugor surrade runt mitt huvud..
aja, idag är det inte riktigt skola som vanligt, eller nja nästan halva dagen för sen åker klassen till Liseberg tillsammans ! Ska bli hur roligt som helst.
igår gjorde jag klart den nya designen, eller jag ska fixa lite småsaker bara men det är knappt något ni kommer märka. Men vad tycker ni annars? klicka F5 om ni inte ser den.
en liiten bild på hur jag ser ut idag (blekte håret igår vilket inte kanske syns på bilden pga. att den är svartvit)

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fin din nya header blev ! och du är ju såklart oxå jätte fin ! <33

SKulle du kunna göra en header till mig?? :)

2011-06-13 @ 18:24:32
URL: http://emmakindstrommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback