BYANNIE -

hej jag är en kräfta

hej !
efter jag hade sålt GT idag så somnade jag i solen en timma, vaknade och solade två timmar till.
resultatet blev ganska tydligt.
herregud, ser ut som en kräfta i ansiktet.. Men glad över att jag lyckades få lite färg på benen & magen (!!!!!!)
imorgon blir det att sola baksidan, ser ganska fult ut just nu, ena sidan röd och andra vit hahaha.
men men , hoppas på att det röda går över till brunt om ett tag.

fick inte till någon bra bild med systemen så det får bli en webbbild där det blev lite mer likt färgen jag har nu, men jag är egentligen rödare än så.

tur att jag hittade våran ''Caribbean Breeze - Aloe Burn Relief'' ...

Kommentarer
Postat av: rebeccahalling

AHAHHAHAHH!!!

åh nej, vad söt du är anny!

2011-06-05 @ 19:03:39
URL: http://rebeccahalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback