BYANNIE -

hoppas att alla hade en grym midsommar igå...

img_1550 (MMS)

hoppas att alla hade en grym midsommar igår, hann tyvärr själv inte blogga. Just nu sitter jag och erica på en bar och har precis käkat. Kan berätta mer om jag kommer hem "tidigt". Ska nämligen till konfan imorgon. Ska bli super! men men nu ska jag vara lite social mot min kusin hihi. Oj kanske inte har sagt det men mina kusiner har ju kommit hem till oss ! Erica, Alexander & Gabriella samt min morbror Kim. Dem åker dock imorgon :( men erica stannar kvar, så vi kommer ha jätte roligt. När jag kommer hem från lägret då hehe..


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag spenderade midsommarhelgen i sthlms skärgård med killen och några från hans familj. Hur mår du du idag?

2011-06-27 @ 10:40:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback