BYANNIE -

morsning korsning

Halloj !

nu är denise i farten och får blogga lite på annies blogg ... roligt :D
annie är ju på konfaläger som de flesta redan vet , därför bloggar jag idag !!

jag ska berätta hur jag och annie träffades för första gången :
Det var i femman som jag såg henne för första gången .. vi typ hatade varandra då , jag tycket hon var en tönt och hon tyckte jag var en bitch. Det var i sexan som vi började prata jag kände henne kompis Rebecca som ofta var med Annie och då blev det så att jag och annie började prata mer och mer . Vi blev ganska nära vänner i sjuan och sen bytte ju hon klass till min klass och då blev vi bästavänner direkt och har varit det i ungefär 1,5 år nu ♥

det är lite gulligt att man kan hata varandra och sen ändra sig så mycket att man blir bästavänner ! ♥

denna bilden togs förra sommaren ! 

denna togs för typ 2-3 år sen ..vacker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback