BYANNIE -

mycket text

hej !

shit vilken dag..
gick upp halv nio för att sälja GT men dem hade typ "gömt" tidningarna när dem hade levererats för att ingen annan än jag skulle se dem. Men lätt för mig att veta när det var min första dag..Så jag cyklade hem igen (1,2km) och då berättade mamma att dem hade gömt tidningarna där så jag cyklade upp igen och hittade dem..
haha, sen sålde jag jätte länge men jag hade typ ändå 5 kvar eller något.
fick iaf ihop nääästan 300kr, så det räckte till dagen hehe.

efter jag sålt tidningarna cyklade jag hem och åt mat & fixade mig sen cyklade jag upp till busshållsplatsen (ligger vid samma ställe där jag hämtade tidningarna) och tog bussen in till stan för att ta en fika och snacka en massa med rebecca&johanna.m .
super mysigt !

visar i ett annat inlägg vad jag köpte, nu ska jag snart ut och simma lite. Visst är jag duktig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback