BYANNIE -

never say never

hej !



idag så hängde denisan med mig hem och vi åt först lite mellanmål och sen bakade vi.
medans våra fantastiska kladdkakemuffins var i ugnen så tvingade jag henne att se på världens bästa film, never say never.
hon gillade inte alls justin innan, men nu har hon deffenitivt ändrat sina åsikter mihihih ! Hon sa idag att hon aldrig mer ska säga något elakt om honom, det låter väldigt bra enligt mig hehe..
efter det så badade vi och sen åkte hon.

nu har jag sagt hejdå till min mormor & morfar eftersom dem åker till turkiet imorgon, härligt ja..
så nu går jag och lägger mig själv här hemma eftersom mamma är i stockholm, pappa jobbar & ronja är på klassresa.
ska nog se never say never igen nu innan jag somnar hihi..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej! :D - har du tagit första doppet än? :D

2011-06-10 @ 13:42:59
URL: http://robinhoods.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback