BYANNIE -

nu åker jag !

nu ska jag och pappa hämta upp johanna, sen så lämnar han oss vid bussen som går till lägret som vi ska vara vid.
kommer bli superkul ! Jusste !!! kameran ! höll på att glömma den hehe..
jag har fixat en gästbloggerska idag tills imorgon och en på onsdag till torsdag.
den första är Ebba som har bloggat här innan, och den andra känner nog ni igen, Denise. Perfekt !
stort tack till er att ni vill hjälpa mig medans jag är borta ♥
nu måste jag sticka men jag kanske kan slänga iväg ett mms men vi får se om jag hinner.
ha det så bra allihopa så skriver jag här så fort jag kommer hem igen.
puss på er ! ♥
en gammal bild på mig och johannis

Kommentarer
Postat av: Sara

vad söta ni är på bilden

2011-06-27 @ 23:40:49
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback