BYANNIE -

rolling in the deep

hej !
har verkligen inte haft tid med bloggen men ska berätta lite om dessa två dagar som gått.
i fredags så mötte jag johanna inne i stan och så köpte jag lite kläder, visar senare.
sen åkte vi hem till johanna och fikade, åkte hem till mig, fixade oss och sen stack vi till idas brygga och träffade henne, madde, ellen, matilda.f, elise & joel. Super mysigt verkligen !
vi grillade & idan joel & nääästan johanna badade. Lite för kallt för mig hehe..
vi cyklade hem senare på kvällen och kollade på film.

när vi vaknade stack johanna ganska tidigt och jag sålde tidningar.
när jag var klar åkte jag hem och fixade mig och mötte denise och så åkte vi in till liseberg och var där till typ åtta.
också jätte mysigt !

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad fina bilder :)

Och jag älskar din header! ^^

2011-06-07 @ 21:48:37
URL: http://karrofotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback