BYANNIE -

don't be drag, just be a queen.

hej !
har typ precis kollat på solsidan haha finns typ inget bättre än solsidan på slutet av veckan liksom.
idag var det meningen att jag skulle ha konfa träff, men jag mådde inte alls bra på gudstjänsten.
funderade på ifall det var magsjukan eftersom elise fick magsjukan i natt och jag delade glass med henne igår haha..
hon får krya på sig ♥
men jag åkte hem efter gudstjänsten och mådde lite bättre efter jag fått i mig lite mat + en alvedon, vet inte riktigt vad det var som gjorde så att jag mådde så illa...
vid halv tre så åkte jag, mamma, pappa & ronja in till stan och jag och ronja köpte en varsin one piece. Sååå härliga.
kan visa bilder imorgon. Blev dock inte den på bilden utan en helt annan hihi..
koftan jag köpte i torsdags, 299kr från H&M.

Kommentarer
Postat av: elise

Tack hjärtat!

Hoppas verkligen inte du får det <3

2011-03-06 @ 21:20:05
Postat av: Sara

vilken fin tröja du hade köpt

2011-03-07 @ 18:57:46
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback