BYANNIE -

if i could write you a song

hej !


har inte hunnit blogga så mycket idag eftersom internet strulat väldigt mycket här.
sen har jag slagit i svanskotan ganska rejält så jag kan inte sitta eller något längre, så vi får se hur det blir imorgon om jag åker eller inte.

Jag kollade precis på Big Brother och funderar på att gå ner och se vad alla andra gör.
Vi har haft grymt väder idag, riktiga vårkänslor nu. Skinande sol och ja, helt underbart !

Orkar inte gå och hämta mitt minneskort och ladda över bilderna nu, för just nu sitter jag ganska bekvämt hehe så ni får en bild från igår.


Kommentarer
Postat av: Sara

Aj då

det var inte bra

hoppas att du blir bra snart då

du kanske får ta en värktablett då kanske det hjälper

2011-03-15 @ 20:52:59
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/
Postat av: Sara

hej Annie

jag har lagt in dig på min msn lista

måste fråga dig om det är okej för dig för min sida är det ok ialla fall

2011-03-16 @ 18:59:37
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback