BYANNIE -

Måndagen den fjortonde mars

Hej !


Just nu sitter alla hos oss och jag sitter lite osocialt vid datorn hehe.. Alla andra barn springer typ runt och är lite galna hmm.
Idag gick det sådär i backen, testade mammas skidor som var väldigt för långa för mig i en hemsk backe och jag dog typ. Känner att jag satsar på brädan i fortsättningen deffenitivt.

Fotade lilla Emma idag, men kan inte lägga upp så mycket bilder på henne eftersom hon är så liten. Men hon har såååå fina ögon så jag har gjort en bild med pixel runt om förrutom ögonen så ni ska få se.


Kommentarer
Postat av: Maria

vem är emma?

2011-03-14 @ 21:46:14
Postat av: beccis

åh så fina ögon ! :o

2011-03-14 @ 22:43:08
URL: http://rebeccahalling.blogg.se/
Postat av: elina (:

hej! :]

jag har gjort en header till mej fast jag har lite problem att sätta in den, skulle du kunna säga hur du fick rätt storlek på headern du gjorde till mig? ;)

2011-03-15 @ 18:42:36
URL: http://baralillaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback