BYANNIE -

så mycket bättre

hej !


idag hyrde jag skidor eftersom jag vet att jag trillar lättare med brädan och jag vill inte slå i svanskotan mer nu.
men imorgon kör jag med brädan igen antagligen.
vi åkte riktigt länge idag, från typ 11 till 6, underbart !
men jag har riktigt ont i tårna nu efter pjäxorna.
Snart ska vi äta mat, det blir något med kyckling. Flera styckna i huset har lånat min kamera och tagit massvis med kort men jag har inte laddat in dem än så ni får vänta lite till.

Fick en frågan om vem Emma är, och hon är dotter till en av mamma&pappas vänner. Så det är ingen jag är släkt med.

Har precis kollat på Big Brother och fixat mig lite. Här får ni två snabba webbkamera bilder.




kofta från H&M och den svarta toppen som man inte ser kommer ifrån New Yorker och denisans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback