BYANNIE -

whip my hair

hej !
förlåt för att jag uppdaterat så dåligt idag, men jag har egentligen inte ens tid att sitta här nu eftersom jag har rätt mycket kvar på min SO läxa och jag måste duscha + städa. Men jag gör ett snabbt inlägg.
Utvecklingssamtalet gick väldigt bra och jag är nöööjd. Vi hade ett idrottsprov idag som gick hyfsat bra.
Imorgon ska jag sova hos Rebecca, väääldigt längesen jag var hos henne sist ! Senast i... 6an början på 7an?
Aja, idag hade jag iaf på mig detta.
jeansjackan kommer somsagt från JC, tröjan och sjalen från ginatricot & jeans från kappahl.

Kommentarer
Postat av: julia

DINA KLÄDER !

ge mig NU !! :D

saknar dig mitt hjärta ! <3

2011-03-25 @ 15:04:06
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina Annie!! Du e såå söt/snygg... PUSS<3

2011-03-27 @ 10:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback