BYANNIE -

a trouble that i can't hide

hej!
idag har jag gått i skolan som vanligt, vi hade ett prov som gick väldigt bra faktiskt. torsdagar är i vanliga fall hemska men idag var det faktiskt helt okej. sistra lektionen riktigt flöt på. jag och denise hade bakat igår så vi bjöd på det sista lektionen. sen redovisade alla en varsin kärleks film. jag valde min kära ''Something Borrowed'' som jag skrivit om tidigare.
Jusste, igår fick jag förresten en ny telefon. Tidig födelsedagspresent. Och satan va nöjd jag är! Har ju haft en lånemobil i typ 4 månader nu så nu fick jag en helt ny utav mamma och pappa. Innan låne telefonen hade jag en iPhone  3GS och nu fick jag en vit iPhone 4S, happyfaaaaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback