BYANNIE -

baaaack

hej!
åh herregud så fullt upp jag har haft dessa dagar. ni kommer så småning om få veta varför, säger inget nu tyvärr hehe. Dem senaste dagarna har jag vart med mina kusiner, fanny och rebecca sov hos mig och vi träffade krall & andré. denise kom hem och jag sov hos henne och vi träffade andré. jag och denise stack till stan och köpte present till johanna. sen åkte jag hem till henne på kvällen och sen kom ellen, clara & ida. hur mysigt som helst, vi stack till hard rock och sen så sov jag hos johanna.
jag fick förresten ett par skiiiiiiiiiiiiit snygga shorts utav johanna eftersom hon varit i London. Gullig som hon är hade hon hittat dem perfekta shortsen och visste att jag skulle älska dem, och det hade hon rätt i!
Har även köpt lite saker som jag tänkte visa er.
shortsen fick jag somsagt utav världens bästa johanna, koftan kommer från bikbok, och de två topparna köptes på H&M. sen köpte jag en stickad beige tröja från gina och ett par byxor från bikbok som inte ville fastna på bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback